Welcome To Portal Komuniti Muslimah -- Hanan.com.my.my

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 17-11-2019  

  Suka!
New Page 1

  Mutiara Kata
Iman dan Islam tidak dapat dipisahkan dari diri seseorang sepertimana setianya warna merah pada darah dan rasa enak pada buah-buahan...
--
Jijah

  Menu Utama

  Keahlian Portal Komuniti
Terkini: zahirahruslan
Hari Ini: 0
Semalam: 1
Jumlah Ahli: 13718

  Sedang Online
Assalamualaikum
Tetamu

Nickname

Password



[ Mendaftar ]

Sedang Online:
Tetamu: 34
Ahli: 0
Jumlah: 34




  Dari Galeri
kumpulan Hayyun...
dari kiri Qisra, nadia, Nawra, & hannah..

  Yang Masuk Ke Sini
nishazainal: 1 hari, 17 jam, 12 minit yang lalu
[< Galeri AHLI | TOP 10 >]
340 foto

Galeri AHLI >> Galeri Muslimah >> aidabalqis2979


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
budakinsaf afnan


aidabalqis2979
[168 x 253 jpg]

Dihantar olehAinul_Mardhiah
TarikhMay 26 2003
Hits5633
Undian0
Rating0

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Salam kasih sayang dan salam perkenalan dari saya...
Keterangan: Salam kasih sayang dan salam perkenalan dari saya...

Komen yang telah dihantar
Ainul Mardhiah
(2003-05-26)
assalamualaikum aida, salam ukhwah dariku... :)
nur tinta
(2003-05-26)
assalamualaikum... salam ukhwahjuga dari saya ;)
wardatul jannah
(2003-05-26)
as'kum....salam nur mawaddah dari ana.....semoga enti dirahmti Allah s.w.t ....
anak perak
(2003-05-26)
assalamua'laikum ... mpga bahagia dunia akhirat yerk
Hanan
(2003-05-27)
salam harmonis dr saya..
hurulain
(2003-05-27)
ish tertekan enter lak,sori silap..tengok muka enti ni macam ada ciri wanita solehah lah..salam mahabbah fillah
suatumasa
(2003-05-27)
Salam ukhwah juga Aida...
Safiah Rumaisha
(2003-06-01)
salam ukhwah fillah...
Hajar
(2003-06-01)
Salam Ukhwah dari saya.. :-)
nur indah
(2003-06-01)
assalamu'alaikum.. salam ukhuwwah fillah dari saye.. :)
annass
(2003-06-02)
"haii... assalamu`alaikum wak... ni kite ni annass.. :) "
aimikhadijah
(2003-06-13)
salam ukhuwwah..dr saya..aimi khadijah...
irdina
(2003-06-20)
Salam ukhuwwah fillah dari saya.....
sweet darling
(2003-06-23)
a'kum.salam ukhuwah fillah!
seharumkasturi
(2003-07-24)
salam mahabbah fillah dan salam taaruf dari ana..
pai
(2003-08-19)
salam ukhwah dari pai gak..
MuSaFiR SaYYaFF
(2003-10-13)
Assalamualaikum ... akak ni mesti lahir 2 9 1979.. ye tak?? kalau salah tu num apa tuh?? Salam ukhwah dari sharifah.. :P
lutarhaz22
(2004-01-08)
assalamualaikum....salam ukhuwah dr sayer di bumi anbiya'...kalo sudi berkenalan ape salahnyer...
nuurlin
(2004-01-29)
Assalamulaikum..boleh tanye? ni budak cosmo JB ke?
ziah
(2005-03-01)
assalamualaikum........akak.......salam ukhwah fillah dari ziah
eija
(2005-04-13)
Assalamualaikum.....
kinobaik
(2005-05-02)
salam ukhwah
eidanatasha
(2005-10-26)
Assalamualaikum.....saya harap cikgu ingat kat saya lagi....saya yang belajar komputer dulu....name saya ida...
eidanatasha
(2005-10-26)
cikgu yang ajar saya dan terus dapat sijil...heheheh banyak gunenye sijil tu tau...
eidanatasha
(2005-10-26)
apapun...ida nak tanya...cikgu disane lagi ke..maksud ida di Medan kidd
nurul85
(2007-03-29)
SALAM UKHWAH DARI saya....
ctaja83
(2007-05-21)
Assalamualaikum.... Hai awak.... Salam Ukhwah untuk awak....

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits



-------------------------------------------------------------------------------
Portal Komuniti Muslimah
Hakcipta 2003 oleh Hanan Alam Faizli / Hanan Network
Made in: Bandar Sunway, Selangor
Tarikh Mula: 17hb April 2003

Dibina oleh: Team Walasri

Ditadbir oleh:





Loading: 0.044814 saat. Lajunya....