Welcome To Portal Komuniti Muslimah -- Hanan.com.my.my

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 14-11-2019  

  Suka!
New Page 1

  Mutiara Kata
BE STRONG ENOUGH TO CONTROL YOUR ANGER INSTEAD OF LETTING IT CONTROL YOU...
-- Mutiara Kata

  Menu Utama

  Keahlian Portal Komuniti
Terkini: Sufiahadnan74
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 13717

  Sedang Online
Assalamualaikum
Tetamu

Nickname

Password



[ Mendaftar ]

Sedang Online:
Tetamu: 19
Ahli: 0
Jumlah: 19




  Dari Galeri
assalamualaikum..
salam ukhwah dari ana

  Yang Masuk Ke Sini
nishazainal: 1 hari, 18 jam, 55 minit yang lalu
[< Galeri AHLI | TOP 10 >]
340 foto

Galeri AHLI >> Galeri Muslimah >> Hajar


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
Sha baiduri aiman


Hajar
[352 x 288 JPG]

Dihantar olehHajar
TarikhMay 11 2003
Hits6355
Undian7
Rating7.28571

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Salamuna'leykum Buat Semua... Selamat Berkenalan & Salam Ukhwah dari saya.. :-)
Keterangan: Salamuna'leykum Buat Semua... Selamat Berkenalan & Salam Ukhwah dari saya.. :-)

Komen yang telah dihantar
Baity Jannati
(2003-05-11)
Comelnyer...cam muka x-roommate akak...sape blakang tu?
profdrfareast
(2003-05-11)
comel dan cantik itu bukan milik kita
anak perak
(2003-05-11)
salam mahhabah dr sayer juger.....
syaiz
(2003-05-12)
halusnya...
Hanan
(2003-05-12)
salam harmonis dari saya..
minah arab
(2003-05-12)
a'a comel.....macam kembar lak korang yer....sekali pandang...2 kali pandang tak ler....hehehe
hurulain
(2003-05-13)
akum hajar...salam ukhwah..sweet je muka hajar ni..
ida01
(2003-05-13)
salam mahabbah dari ana
nurkamar
(2003-05-13)
assalamua'laikum..macam pernah jumpa..tapi tak ingat kat mana
permaisuri hati ku
(2003-05-13)
assalamualaikum....hajar nih umur braper yer?.....salam perkenalan...;)
baiduri aiman
(2003-05-13)
a'kum...alahai..cutenya..rasa cam nak cubit2 jer pipi tu..hehehe..salam mawaddah dr saya..
azzahrawi
(2003-05-14)
salam ukhwah fillah dari saya!!!!
Hajar
(2003-05-14)
Aleykumussalam buat semua.. Terima Kasih atas jalinan ukhwah yang suci ini..Masya-Allah:)
natrah ilaiza
(2003-05-15)
salam ukhuwwah dr saya..cik hajar ni di mana sekarang?
nur indah
(2003-05-15)
assalamu'alaikum hajar... salam ukhuwwah dari akak... :)
hub addin
(2003-05-16)
assalamualaikum...salam uhwah fillah wa mahabbah dari ana....:D
azzahrawi
(2003-05-16)
eh eh.. yg dibelakang tu siapa yerk?
ateh imtiaazz
(2003-05-16)
salam ukhuwwah. manis berkrim disukai ramai..
Hajar
(2003-05-16)
Salam buat semua,gambar ni diambil kat kampus & yg kat blakang tu pulak,kawan sekuliah..Baru lepas exam masa tuu..:)
sweet darling
(2003-05-22)
a'kum.buat Hajar,salam ukhuwwah......
nur arrisy
(2003-05-28)
Assalamualaikum...Salam Ukhwah Buat Hajar
haha
(2003-06-10)
salam ukhwah...
maira
(2003-06-12)
ooo....ni die orgnye...akum..salam ukhuwah...kim salam kat kawannye
MuSaFiR SaYYaFF
(2003-06-14)
padan! salam ukhuwwaha dari ana, Musafir Sayyaff
selembut bayu
(2003-06-23)
assalamualaikum.. salam ukhwah dr saya... kawan kat belakang tu org jepun keh? macam pelakon jepun la..
al-kauthar
(2003-07-12)
cute..comel..sweet
hanieblues
(2003-07-18)
a'kum kak! kak ni comel la.
munawwar
(2003-08-08)
nice lah muka awak senyum ! yg tersorok dan menyelit di belakang tu saper ? intro lah sikit !
Ms Nik
(2003-08-13)
bnyak comelllah...salam ukhwah dariku utk mu....wassalam
irdina
(2003-08-20)
assalamualaikum..salam perkenalan dari saya.rase cam penah nampak sebelum nie tapi dimana ya..
nurmaisarah82
(2003-08-31)
eh ni chinese ker
Hajar
(2003-09-18)
Salam ukhwah untuk semua muslimah tersayang.Ana ni Melayu jati,cuma dulu datuk nenek moyang ana,ada campur Cina & Arab=)
simpLe sHida
(2003-10-19)
salam ukhwah...:)
najwaarifah
(2004-03-11)
~manisnya senyumanmu~
ismi atikah
(2004-04-10)
waahhhhh!!!
fathi
(2004-10-09)
ngan sape muslimah kite bergambar...teman baru yek..
khalieda
(2004-11-22)
belajar katne ni?macam pernah nampak je..Johor ke?
wardatul iman
(2005-02-19)
Comelnya yang belakang tu.. semoga hatinya juga secomel itu dan dihadiahkan kecomelannya itu buat suami yang soleh..amin
kinobaik
(2005-05-02)
salam ukhwah
Iman-Aishah
(2005-12-16)
salam
palingcomey
(2006-02-13)
comel juga
puter08
(2008-12-12)
comel bila bertudung tutup aurat
noryatimah
(2009-10-16)
salam...cek kawan amoi mana ni?

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits



-------------------------------------------------------------------------------
Portal Komuniti Muslimah
Hakcipta 2003 oleh Hanan Alam Faizli / Hanan Network
Made in: Bandar Sunway, Selangor
Tarikh Mula: 17hb April 2003

Dibina oleh: Team Walasri

Ditadbir oleh:





Loading: 0.044002 saat. Lajunya....