Welcome To Portal Komuniti Muslimah -- Hanan.com.my.my

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 21-11-2019  

  Suka!
New Page 1

  Mutiara Kata
Barangsiapa mengambil serakah sebagai kebiasaan, ia menurunkan harga dirinya sendiri, barangsiapa membeberkan kesukaran –kesukarannya, ia menyetujui penghinaan, dan barangsiapa memperkenankan lidahnya menguasai jiwa, ia akan mengaibkan jiwanya
--
Saidina Ali

  Menu Utama

  Keahlian Portal Komuniti
Terkini: zahirahruslan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 13718

  Sedang Online
Assalamualaikum
Tetamu

Nickname

Password



[ Mendaftar ]

Sedang Online:
Tetamu: 30
Ahli: 0
Jumlah: 30




  Dari Galeri
masa graduasi kat Sek Berasrama Penuh Integrasi Rawang

  Yang Masuk Ke Sini
nishazainal: 2 hari yang lalu
[< Galeri AHLI | TOP 10 >]
340 foto

Galeri AHLI >> Galeri Muslimah >> subuhku


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
sal selamanya ashkura dani


subuhku
[264 x 309 JPG]

Dihantar olehsubuhku
TarikhApr 12 2004
Hits5345
Undian0
Rating0

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Inilah saya bersama suami tersayang.Nick saya tu guna nama pendek suami.Kalau ke Batu Pahat Johor dtg lah kerumah saya.Paling mudah dtg ke Batu Pahat cari Masjid Sultan Ismail di bandar Batu Pahat sbb suami saya bertugas sbgi imam di masjid tersebut.ok
Keterangan: Inilah saya bersama suami tersayang.Nick saya tu guna nama pendek suami.Kalau ke Batu Pahat Johor dtg lah kerumah saya.Paling mudah dtg ke Batu Pahat cari Masjid Sultan Ismail di bandar Batu Pahat sbb suami saya bertugas sbgi imam di masjid tersebut.ok

Komen yang telah dihantar
izra80
(2004-04-13)
selamat berbahagia hingga akhir hayat..tahniah
aisyah 10
(2004-04-14)
aik..cam muke ust pirdaus jer nih?(bekas imam)...kin adk dea kot :)
istisafa
(2004-04-15)
semoga berbahagia selalu.. :)
smile roses
(2004-04-15)
Salam ukhwah.. smg berbahgia.. ^_^
nur islami
(2004-04-18)
salam ukhwah dr ana buat akak dan suami..
bidayahtul
(2004-04-22)
SUITLERRRR.....take care n semoga bahagia........:>
pena sufi
(2004-05-01)
tahniah...semoga berbahagia
darul numan81
(2004-05-11)
laa.. patutlah macam kenal.. akak, sy ni sekampung ngan suami akak. dulu kecik2 sy blajar ngaji ngan arwah ayah dia.
darul numan81
(2004-05-11)
tahniah atas kelahiran cahaya mata pertama akak tu. insyaAllah..klau bercuti nnti...sy nak lawat baby akak.. bolehkan?
azura anakmami
(2004-05-16)
bahgianyer...salam ukhwah ye kak..
kemai
(2004-05-21)
tahniah di atas kelahiran cahaya mata sure comeiii puteri akak ..hehe congrates!
shieda
(2004-05-25)
assalamualakum...akhirnya saya tau gak sape org yang anto msg kat saya selalu...heheheh....cute muka ...tahniah
niesha ayang
(2004-05-27)
tahniah...mesti baby akak comel mcm "umi dan abi" dia.semoga b'bahgia
ummimq
(2004-06-09)
Assalamu'alaikum wr. Tahniah dari ummimq. siapa nama baby? Kirim salam kat Imam ya. wslmwr
Safwa Subuhku
(2004-06-29)
Utk makluman subuhku telah tukar nick kepada Safwa_Subuhku
ismi atikah
(2004-07-14)
wa, dah ader baby.. tahniah.. bestnyer.. best..best.. semoga bahagia menjadi milik selamanya.. insyaAllah.. amiinnn...
raihanahdaniah
(2004-09-24)
slamualaikum..salam ukhuwah fillah dan saya nak kenalan, buat akak angkat leh tak?
nurmawaddah
(2004-10-10)
semoga berbahagia hingga akhirnya.....
al-kauthar
(2005-05-12)
subhanAllah..wajah akak suami isteri..ade iras la..
syahadah muslimah
(2005-05-17)
semoga hingga ker akhir hayat...insyaALLAH
Cikna
(2006-08-17)
a,kum dah lama ke kahwin anak berapa
seniputeh
(2007-07-22)
assalamualaikum. muslimah tshirt.. layari www.geocities.com/seniputeh/IslamicProducts
mutmainnah
(2008-01-09)
assalamualaikum..semoga berbahagia hingga ke akhir hayat..dunia wal akhirat..
eida
(2008-04-23)
semoga bahagia hingga ke akhir hayat
hanku
(2009-12-25)
alhamdulillah...harap saya pun di jodohkan dengan jodoh macam ini..:)

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits



-------------------------------------------------------------------------------
Portal Komuniti Muslimah
© Hakcipta 2003 oleh Hanan Alam Faizli / Hanan Network
Made in: Bandar Sunway, Selangor
Tarikh Mula: 17hb April 2003

Dibina oleh: Team Walasri

Ditadbir oleh:





Loading: 0.045422 saat. Lajunya....