Welcome To Portal Komuniti Muslimah -- Hanan.com.my.my

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 05-04-2020  

  Suka!
New Page 1

  Mutiara Kata
Orang yang miskin bukanlah mereka yang tidak mempunyai wang, tetapi mereka yang tidak ada impian.

-- Kata Bijaksana

  Menu Utama

  Keahlian Portal Komuniti
Terkini: Laurenjoy
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 13724

  Sedang Online
Assalamualaikum
Tetamu

Nickname

Password



[ Mendaftar ]

Sedang Online:
Tetamu: 23
Ahli: 0
Jumlah: 23




  Dari Galeri
Salam ukhuwwah buat semua! Moga ikatan ukhuwwah ini akan terjalin abadan abada.u.ok.h.u.W.w.A.h...

  Yang Masuk Ke Sini
citey: 1 hari, 18 jam, 8 minit yang lalu
Laurenjoy: 30 hari yang lalu
jackurban: 31 hari yang lalu
porkalwais: 31 hari yang lalu
[< Galeri AHLI | TOP 10 >]
340 foto

Galeri AHLI >> Galeri Muslimah >> sufi indah


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
suterakasih85 adyssa


sufi indah
[400 x 300 jpg]

Dihantar olehsufi_indah
TarikhDec 10 2005
Hits5000
Undian0
Rating0

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Kita hidup biar macam biskut Oreo, hitam di luar tak mengapa asal putih kat dalam, manis pula tu..
Keterangan: Kita hidup biar macam biskut Oreo, hitam di luar tak mengapa asal putih kat dalam, manis pula tu..

Komen yang telah dihantar
istisafa
(2005-12-13)
baru pertama kali dengar pepatah ni.. menarik juga.. kesimpulannya: jangan beli biskut oreo perasa coklat.. :)
sufi indah
(2005-12-13)
dalam benor maksudnya kan.....;-)
istisafa
(2005-12-16)
betul tu, dalam sungguh maknanya..
AZURA ANAKMAMI
(2006-02-11)
amboii sedapnye pepatah..sesedap biskut oreo ihikss
sufi indah
(2006-02-16)
ihiikk..ihikk....
Qamarina
(2010-02-10)
biskut pun biskut lah dek non asalkan jangan pekik macam tarzan oreo to dah lah

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits



-------------------------------------------------------------------------------
Portal Komuniti Muslimah
Hakcipta 2003 oleh Hanan Alam Faizli / Hanan Network
Made in: Bandar Sunway, Selangor
Tarikh Mula: 17hb April 2003

Dibina oleh: Team Walasri

Ditadbir oleh:





Loading: 0.051965 saat. Lajunya....