Welcome To Portal Komuniti Muslimah -- Hanan.com.my.my

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 23-01-2018  

  Suka!
New Page 1

  Mutiara Kata
Air yang mengapungkan kapal; air juga yang menenggelamkan kapal.

-- Peribahasa Lama

  Menu Utama

  Keahlian Portal Komuniti
Terkini: Sheikhengku11
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 13694

  Sedang Online
Assalamualaikum
Tetamu

Nickname

Password



[ Mendaftar ]

Sedang Online:
Tetamu: 17
Ahli: 0
Jumlah: 17




  Dari Galeri
salam ukhuwah dari saya......

  Yang Masuk Ke Sini
nishazainal: 7 jam, 3 minit yang lalu
[< Galeri AHLI | TOP 10 >]
340 foto

Galeri AHLI >> Galeri Muslimah >> nuhran


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
an nur81 meliza manis


nuhran
[350 x 257 JPG]

Dihantar olehnuhran
TarikhOct 06 2005
Hits2673
Undian1
Rating10

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
bersama rakan sekerja, gambar ni masa kat Awana Hotel, meeting jabatan.
Keterangan: bersama rakan sekerja, gambar ni masa kat Awana Hotel, meeting jabatan.

Komen yang telah dihantar
Safwa Subuhku
(2005-10-10)
macam adik bradikje...Jab apanih? FAMA ke?
nuhran
(2005-10-11)
ye ke? kita kerja kat Jab. Pengairan Dan Saliran, Ibu Pejabat.
istisafa
(2005-10-13)
serupa tapi tak sama... cantiknya mata dia, macam ....... (sapa dia ya???) :)
nuhran
(2005-10-17)
kawan yang kat sebelah tu kira bos saya, cik maslinda.
Safwa Subuhku
(2005-10-29)
oic kerja kat JPS.. mcmnih boleh mohon tanah rizab JPS ini nak buat bela lembu hehe boleh tak nuhran?? hehe
nuhran
(2005-11-08)
maaflah cik safwa, lbt balas. nak tanah rizab JPS nak bela lembu? jangankan lembu, nak bela unta pun boleh.hehehe.
kak iena
(2005-11-14)
nuhran dulu study kat mana ek? macam pernah nampak saja.. :)
nuhran
(2005-11-14)
ye ke? dulu study kat Politekni Kuching.
istisafa
(2005-11-15)
kalau kak su nak bela kucing ok tak yati?? :lol:
nuhran
(2005-11-15)
kak su nak bela kucing? apa klass kucing, tak standardlah. saya ingat nak bela binatang yang tak pernah dubuat orang. apa ek?
istisafa
(2005-11-15)
apa kata buaya? ataupun ular ke? hehehehe...
nuhran
(2005-11-16)
amboi kak su, kang awal saya jadi arwah...hehehe..tapi kalau saya bela nyamuk ok jugak kan...kwang..kwang..kwang..
istisafa
(2005-12-01)
bahaya yati, majlis bandaran tangkap.. sekarang musim denggi..
nuhran
(2005-12-02)
denggi.........
suterakasih85
(2008-11-30)
knl2... =)
nur kamar
(2009-01-04)
oh.... ni sadiqah ek.... ;)

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits



-------------------------------------------------------------------------------
Portal Komuniti Muslimah
Hakcipta 2003 oleh Hanan Alam Faizli / Hanan Network
Made in: Bandar Sunway, Selangor
Tarikh Mula: 17hb April 2003

Dibina oleh: Team Walasri

Ditadbir oleh:





Loading: 0.043215 saat. Lajunya....