Welcome To Portal Komuniti Muslimah -- Hanan.com.my.my

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 22-10-2018  

  Suka!
New Page 1

  Mutiara Kata
Kegembiraan dan kedukaan adalah sama. Ia tak kekal lama

-- Peribahasa Tionghua

  Menu Utama

  Keahlian Portal Komuniti
Terkini: Swarig123
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 13705

  Sedang Online
Assalamualaikum
Tetamu

Nickname

Password



[ Mendaftar ]

Sedang Online:
Tetamu: 17
Ahli: 0
Jumlah: 17




  Dari Galeri
salam ukhwah dari saya_aihara

  Yang Masuk Ke Sini
nishazainal: 2 jam, 54 minit yang lalu
Swarig123: 9 jam, 58 minit yang lalu
FilchWard135: 11 hari yang lalu
al_hafizahgirl: 17 hari yang lalu
azan84: 24 hari yang lalu
LeerMoto22: 27 hari yang lalu
[< Galeri AHLI | TOP 10 >]
340 foto

Galeri AHLI >> Galeri Muslimah >> JK MESIR


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
JK MESIR JK MESIR


JK MESIR
[594 x 219 jpg]

Dihantar olehHanan
TarikhJul 11 2004
Hits3542
Undian0
Rating0

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Berendam selepas Subuh.. hehe
Keterangan: Berendam selepas Subuh.. hehe

Komen yang telah dihantar
Hanan
(2004-07-11)
mesti semua segar masuk dalam laut..
istisafa
(2004-07-13)
eee.. bestnya.. jom hanan kita buat cam tuu..tapi kat mana kita nk berendam yea..??
zahratul raihanah81
(2004-07-13)
kat mesir ni tak banyak pantai..kalau ade pun jauh sgt2..maklumlah kat mesir ni byk padang pasir je..:P
kasih kekasih
(2004-07-14)
hanan... kak istisafa nak berendam cam tu ker..mai la penang ..kita berendam kat bawah jambatan pulau pinang..mesti syok
Hanan
(2004-07-14)
Kak su nak berendam jugak ke.. kat mana ye.. hehe
nur indah
(2004-07-16)
Hanan ngan kaksu berendam dalam bath tub je kot?? hehehe...eiii, seronotnye dpt berendam ek dorang ni??;-)
istisafa
(2004-07-19)
kat bathtub mana puas, kaei.. kalau hanan sorang muatla.. hehe gurau aje.. boleh berendam bawah jambatan? ee..takutlaa
simple shida
(2004-07-25)
testing..testing.. ok.. semua diminta pegang tangan.. kemudian same-same tahan nafas dlm air.. ok....
aniisa tasnim
(2004-07-29)
hehehe... kak hanan.. rasanya leh kot pas nie kita buat jk nyelam bawah jambatan pulau pinang...
aniisa tasnim
(2004-07-29)
cuma takut je la karang sapa2 yg lalu kat jambatan berhenti tgk kita... famous plakk.. ekekeke
masita
(2004-10-17)
aik..biar betui,,..
lutarhaz22
(2005-01-03)
kt ner nie?cm penah tgk jer?kt alex ker?
puteri bongsu
(2005-06-15)
Ui!! kat mesir!, buat program dlm air!
honey nurhaliza
(2005-09-28)
bestnya dok dalam air....
nuurlin
(2005-11-10)
dapat lah hitamkn kulit.hi hi hi
uqu
(2006-01-07)
uqu nak join jk nyelam kat bawah jambatan P.pinang boleh tak??? hehe
Nurizmi
(2006-08-22)
eee..bagusnya..main air...nak join..
dzakirah
(2009-06-19)
salam...bagusnya mandi laut...kat jordan tak ada laut:( yang ada hanyelah padang pasir-saujana mata memandang..huhu:p
limah
(2009-10-03)
limah
(2009-10-03)
zakirah kalau tak ada laut rendam dalam pasir tu saja. lagi bagus hehehe pas tu imaging kan kirah berendam dalam air.
adam akasyah
(2010-02-04)
wah. best nya

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits



-------------------------------------------------------------------------------
Portal Komuniti Muslimah
Hakcipta 2003 oleh Hanan Alam Faizli / Hanan Network
Made in: Bandar Sunway, Selangor
Tarikh Mula: 17hb April 2003

Dibina oleh: Team Walasri

Ditadbir oleh:





Loading: 0.047452 saat. Lajunya....